Ne radi se samo o novoj imidž kampanji, već o promjeni koncepta komunikacije Wiener osiguranja kao osiguravatelja koji nudi proizvode i usluge za sve generacije.

Moderni grafički elementi sa šaljivim primjerima

U centru kampanje je pitanje koje svi često postavljamo – “Šta ako?”, a odgovore Wiener nudi kroz svoju bogatu paletu proizvoda i usluga osiguranja pod nazivom “Za svaki slučaj”, koristeći moderne grafičke elemente i duhovit sadržaj. Svakodnevne situacije poput pada na ledu, na skijama ili nepredviđene situacije uopšteno, Wiener pretvara u dopadljive, pa čak i šaljive primjere kako bi istovremeno adresirao potrebu za životnim osiguranjem i na drugačiji način tržištu predstavio potrebu za osiguranjem generalno.

Godina životnog osiguranja na poklon

Odgovore na pitanja “Šta ako se oklizneš na bananu”, “Šta ako upadneš u rupu?” ili “Šta ako ti padne klavir na glavu?” provjerite na www.wiener.ba za svaki slučaj, jer sigurni smo da ćete naći odgovore na većinu vaših pitanja o životnom osiguranju.

Saznajte više, jer imate razlog više! Wiener poklanja čitavu godinu životnog osiguranja, bez obzira na to za koji se iznos godišnjeg ulaganja klijent odluči.

Jedna polisa za štednju i osiguranje

Jedna polisa Wiener životnog osiguranja uz dopunska pokrića obuhvata štednju i osiguranje te pokriva sve osigurane slučajeve – za slučaj da nešto krene pogrešno, za slučaj da se izjalove nade, za slučaj da se udarite ili za slučaj da se desi ono najgore. Iznosi premije su prilagođeni svakom pojedinačnom klijentu i njegovim potrebama, a najniži iznos ulaganja u Wiener životno osiguranje bez dopunskih pokrića iznosi 35 KM mjesečno. Wiener preporuka svim klijentima je da obavezno ugovore i dopunska osiguranja kako bi bili u potpunosti osigurani.

“Kampanja je došla nakon izmjene cijena više proizvoda neživotnih osiguranja i jačanja pokrića postojeće ponude kako bismo bili konkurentniji na tržištu. Osim pogodnosti koje nudimo novim klijentima životnog osiguranja, aktivno pripremamo i brojne druge aktivnosti za naše postojeće i nove klijente s ciljem nadogradnje sistema vjernosti”, istakao je Borislav Doder, generalni direktor Wiener osiguranja i dodao: “Novi koncept koji predstavljamo mijenja ugao gledanja na ponudu životnog osiguranja, ali i na brand Wienera uz jednostavne poruke i inspirativan sadržaj koji nudi više interakcije s našim klijentima.”

Izvor: klix.ba