Adris Grupa u prvih devet mjeseci 2021. godine ostvarila  je ukupni konsolidirani prihod u iznosu od 4,51 milijardu kuna, što je za 23 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem. Prihod od prodaje robe i usluga iznosio je 4,18 milijarde kuna i za 25 posto je veći od prihoda ostvarenog u prethodnoj godini. Konsolidirana dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 1,065 milijardi kuna, što je tri posto manje od ostvarenog u predpandemijskoj 2019. godini. Neto dobit za prvih devet mjeseci 2021. godine iznosi 605 milijuna kuna.
„Smanjene tržišne aktivnosti tijekom 2020. i prve polovice 2021. kreirale su okolnosti u kojima smo dodatno ubrzali transformacijske procese unutar sustava, i to u svim njegovim segmentima. Provedba cijelog niza definiranih poslovnih aktivnosti, uz dobro diverzificiran portfelj poslova, dugoročni fokus na segment turizma koji kreira najveću stopu dodane vrijednosti te kvalitetno upravljanje troškovima, u podlozi su rezultata realiziranog u prvih devet mjeseci 2021. godine. Pri tome, posebno je za istaknuti rezultat trećeg tromjesečja u kojemu je konsolidirani neto rezultat Adris grupe za 14 posto veći od usporedivog razdoblja 2019. godine. Iako je osjetan povratak uobičajenim poslovnim aktivnostima, i dalje poslujemo u okolnostima povećanih neizvjesnosti i naglašenih rizika uzrokovanih, primarno, pandemijom. Pri tome, realizirani rezultat osigurava i nadalje stabilnost cijele Grupe te kapacitet sustava u realizaciji strateškog plana investicija ključnog za održivi rast i razvoj”, rekao je predsjednika Uprave Adris Grupe, Marko Remenar.
U turističkom dijelu najbolje poslovao luksuzni segment zbog utjecaja pandemije koronavirusa, i ove je godine u predsezoni bila smanjena poslovna aktivnost u turističkom dijelu Grupe, uz naznaku snažnijeg oporavka u glavnoj sezoni.
U prvih devet mjeseci ostvarena je prodaja od 1,34 milijuna jedinica, što je rast od 96 posto u usporedbi s prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem, odnosno 76 posto ostvarenoga rekordne 2019. Pri tome je istarski dio turističkog poslovanja ostvario 86 posto prodaje iz 2019. godine, zagrebački hoteli 36 posto, a dubrovački 44 posto prodanih jedinica. U istarskom dijelu najbolje je poslovao luksuzni segment, ostvarivši, u usporedbi s 2019. godinom, 96 posto prodanih jedinica. Analizira li se pak samo glavna sezona, odnosno razdoblje lipanj-rujan 2021. godine, luksuzni je segment ostvario 13 posto bolju prodaju u usporedbi s rekordnom 2019.
Turistički dio Grupe ostvario je prihode od prodaje robe i usluga u iznosu od 1,2 milijarde kuna, što iznosi 79 posto prihoda ostvarenih u 2019. godini. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 601 milijun kuna, što je 85 posto ostvarenja u 2019. godini. Neto dobit iznosi 360 milijuna kuna.
Korona kriza iskorištena je kao prilika za daljnji razvoj tvrtke. Tako su u turističkom dijelu Grupe pokrenute brojne transformacijske inicijative, s osobitim naglaskom na  unaprjeđenju korisničkog iskustva, upravljanju prihodima upotrebom napredne analitike te daljnjem razvoju direktnih kanala prodaje.
I u ovoj godini ulagalo se u poboljšanje postojećih proizvoda, najvećim dijelom u zajedničke sadržaje u kampovima. Ukupna ulaganja u ovoj godini procjenjuju se na više od 200 milijuna kuna, a nastavljene su i pripreme projekata obnove zagrebačkih hotela te splitskog hotela Marjan.
Croatia osiguranje – rast dobiti
U prvih devet mjeseci 2021. godine Croatia osiguranje ostvarilo je konsolidiranu neto dobit u iznosu od 320 milijuna kuna, što predstavlja rast od devet posto.
Početkom 2021. godine pokrenut je niz transformacijskih inicijativa koje su dovele do rasta premije i učinkovitijeg upravljanja troškovima. Programom su obuhvaćene i tvrtke kćeri, čime se pozitivna iskustva iz matice prenose i na regionalne podružnice. U pripremi je i niz inovacija na ključnim linijama proizvoda: auto osiguranje, kasko, imovina i zdravlje.
U prvih devet mjeseci 2021. godine nastavljena je snažna podrška uvođenju Laqo osiguranja, prvog u potpunosti digitalnog osigurateljnog rješenja na našim prostorima. Nefinancijski pokazatelji, koji znatno pridonose korisničkom iskustvu, jako su dobri. Primjerice, Laqo je brand za čiju je kupnju klijentu potrebno manje od minute, a šteta se isplaćuje za manje od 24 sata.
Cromaris ostvario 19 % rast izvoza
Unatoč logističkim poteškoćama i zatvorenim ugostiteljskim objektima u prvom dijelu godine, uzrokovanih koronakrizom, Cromaris je zabilježio rast svih ključnih pokazatelja poslovanja.
U prvih devet  mjeseci 2021. godine prodano je 9.245 tona ekvivalenta svježe ribe, što je za 17 posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 19 posto, ponajprije zahvaljujući snažnom rastu na tržištima Italije, Švicarske i Poljske.
Cromaris i nadalje ostvaruje visok udio od prodaje na inozemnim tržištima – 84 posto količinske prodaje i 85 posto prihoda od prodaje. Prihodi od diferenciranih proizvoda porasli su za šest posto, što čini visokih 43 posto udjela u ukupnoj prodaji. Portfelj proizvoda nadopunjen je iznimno vrijednim projektom novih uzgojnih vrsta ribe – gofa i zubaca. Prihodi od prodaje roba i usluga iznose 454 milijuna kuna, što je rast od 16 posto.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA)  iznosi 52 milijuna kuna, što je rast od 26 posto, a neto dobit 12,3 milijuna kuna.
Izvor: osiguranje.hr