Nalazi GlobalData iz ankete potrošača osiguranja u Velikoj Britaniji za 2019. godinu pokazuju da je najčešći razlog za podnošenje zahtjeva za putno osiguranje povezan s medicinskim troškovima; 30 posto pojedinaca podnijelo je zahtjev navodeći taj razlog.

S obzirom na to da su osiguratelji ponovo počeli nuditi police novim kupcima, a u nekim slučajevima pružaju elemente zaštite troškova koji se odnose na liječenje COVID-19, potencijalni će se putnici osjećati lagodnije znajući da su pokriveni.

Analitičar osiguranja GlobalData, Daniel Pearce, komentira: “Najnovija kretanja na tržištu putnog osiguranja uključuju nastavak prodaje putnog osiguranja od strane Admirala, s izmjenama koje uključuju zaštitu od repatrijacije povezane s koronavirusom i medicinske troškove. S obzirom da je Admiral četvrti najveći pružatelj putnog osiguranja u 2019. godini prema istraživanju GlobalData, takve promjene politike ukazuju na pristup koji treba očekivati ​​na cijelom tržištu jer pružatelj usluga osiguranja počinju otvarati novu prodaju polica”.

Ostali primjeri proizvoda koji ulaze na tržište dolaze iz Hays Travel i Tui, koji se također fokusiraju na troškove medicinskih usluga COVID-19.

Pearce dodaje: “Unatoč ovim promjenama police, još je dug put prije nego što se osiguranicima može pružiti jednaka razina zaštite od otkaza putovanja koji se odnose na COVID-19.”

Prema istraživanju GlobalData, drugi najčešći razlog za zahtjeve na policama putničkog osiguranja prije pandemije bio je otkaz putovanja, na koji se odnosilo 29 posto podnesenih zahtjeva.

Pearce dodaje: “S poremećajima koji proizlaze iz pandemije koji bi mogao i dalje utjecati na putničku industriju, vlasnici osiguranja nastavit će osjećati financijski rizik sve dok police ne počnu premošćivati taj jaz.”

Izvor: svijetosiguranja.eu