Search  
Login Minimize
Watch Movies by Genre, Thriller Movies. This section enables you to browse you favorite movies in Thriller and easily watch movies for fr.


Registracija
Zaboravili ste šifru ?


Linkovi Minimize

Registracija Minimize

Registracija je besplatna koja uz propisane uvjete korištenja omogućava objavljivanje Vaših vijesti na portalu. Za primanje newsletter-a iz oblasti osiguranja u BiH dovoljno je poslati mail na adresu info@osiguranje.ba . 
Podaci iz registracije će se isključivo koristiti za poboljšanje usluga portala.


Prijedlozi i komentari Minimize
Vaš email:
Vaše ime:
Predmet:
Poruka:
Pošalji  Otkaži

Anketa Minimize
Da li imate povjerenja u osiguravajuća društva?


Submit Survey  View Results

Anketa Minimize
Da li će finansijska kriza uticati na osiguravajuća društva?



Submit Survey  View Results

  You are here:  Home    
Marketing ... Minimize

Kompanija S-system d.o.o. Sarajevo dobila je ekskluzivno pravo za ustupanje reklamnog prostora na portalu osiguranje.ba koji je specijalizovan za problematiku u oblasti osiguranja i reosiguranja u Bosni i Hercegovini. Portal je u periodu od devet godina zabilježio više od 5.860.000 pročitanih članaka što govori o njegovoj posjećenosti i aktuelnosti. Više o navedenom možete saznati na linku Marketing.

Print  

5 situacija kada biste trebali jesti više soli Minimize
5 situacija kada biste trebali jesti više soli

Većina ljudi konzumira dovoljne količine soli, ako ne i više od preporučenih 2300 miligrama dnevno. No, postoje situacije u kojima bi čak bilo preporučljivo jesti više soli, naravno u konzultaciji s liječnikom ...

1. Bavite se tjelovježbom visokog intenziteta
Vježbači koji se bave intenzivnim vježbanjem duže vrijeme – sat vremena ili više – možda će ponekad trebati povećati unos natrija. Zbog velikog fizičkog naprezanja može doći do hiponatrijemije, odnosno snižene koncentracije natrija u krvi, što može uzrokovati vrtoglavicu, glavobolju, osjećaj zbunjenosti, slabost i zamor.

Iako ne često, hiponatrijemiju može izazvati i pretjerano znojenje te pretjerano unošenje vode kako bismo se hidratizirali, a izgubljeni se natrij ne nadoknadi. Ako ste upravo završili napornu tjelovježbu tijekom koje ste se jako oznojili ili ako ste tijekom treninga izdržljivosti iskusili bilo koji od gore navedenih simptoma, konzumiranje slane hrane može pomoći da se tijelo oporavi.

2. Patite od nefropatije
Nefropatija je bolest bubrega zbog koje organizam ne može održavati pravilne količine natrija. Kod ovog zdravstvenog stanja pacijenti gube previše soli mokraćom, zbog čega moraju paziti na to da unose dovoljne količine soli. Ako se ne pazi, može doći do već spomenute hiponatrijemije. U tom slučaju posjetite liječnika.

3. Uzimate diuretike

Neke vrste lijekova, diuretici naročito, mogu uzrokovati neravnotežu minerala u tijelu povećanim mokrenjem. Diuretici se često prepisuju za hipertenziju, odnosno povišeni krvi tlak, a konzumiranje previše soli može predstavljati rizik za ljude s visokim tlakom. Ipak, postoje situacije u kojima netko tko uzima diuretik treba konzumirati više soli kako bi se hranjive tvari u organizmu dovele u ravnotežu.

4. Starija ste osobe i razmišljanje vam je "zamagljeno"
Kod starijih osoba, naročito onih od 80 i više godina, moždana aktivnost može se poboljšati povećanim unosom soli. Istraživanje je dokazalo da su stariji ljudi koji su unosili više soli pokazali bolje rezultate na testovima moždane aktivnosti od onih koji su unosili malo soli. No stručnjaci napominju da je riječ o preliminarnom istraživanju te da se prije većeg unosa soli svakako treba konzultirati s liječnikom.

5. Patite od Bartterova sindroma
Riječ je o rijetkom poremećaju do kojeg dolazi zbog genetskih abnormlanosti i koji može utjecati na sposobnost bubrega da preradi sol koju konzumirate. Može se dogoditi to da previše natrija završi u mokraći, a nedovoljno u tijelu. Simptomi Bartterova sindroma uključuju sve, od povraćanja i pretjeranog osjećaja žeđi do pretjerane potrebe za soli. Potrebno je konzultirati se s liječnikom prije nego što se poveća unos soli.

Izvor: zadovoljna.dnevnik.hr


Posted on Saturday, October 07, 2017 (Archive on Saturday, November 18, 2017)
Posted by Redakcija  Contributed by
Return    

Rating:
Comments:
Save

Current Rating:

Vrijeme Minimize

 

 

Plivački klub Željezničar
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo

Plivački klub Željezničar
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo
Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo

Euroherc osiguranje d.d. Sarajevo

Home:Zakonodavstvo:Institucije:Osiguravatelji:Statistika:Marketing:Ostalo
Copyright 2007 by osiguranje.ba Terms Of Use Privacy Statement